Sanningar om mig

1. Jag ser mycket på film.
2. Min största fobi är zombies.
3. Jag är lite av ett kontrollfreak.
4. Jag har väldigt många framtidsplaner.
5. Jag måste planer och göra listor om jag ska någonstans eller om jag har många läxor eller ska städa.
6. Min favirit serie är - How i met your mother, det äger!
7. Ibland kan jag vara väldigt blyg.
8. Jag är inte mat kräsen.
9. Jag är nästan alltid kall, till och med på somrarna, men jag har lixom blivit väldigt bekväm med det nu ;)
10. Jag hoppas och tror att sommaren 2013 blir asbra!
11. Jag har gjort en operation, i min näsa , jag hade en polyp eller vad det nu hette..
12. Jag hatar ormar, läskigt.
13. Jag har riktigt bra vänner <3
14. Jag vill bo i New york !
15. Jag vill gå lumpen.
/w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0